Schumacher Packaging viert in 2021
bijna honderd bedrijfsjubilea

Verpakkingsproducent zet medewerkers in het zonnetje als dank voor trouwe dienst en onvermoeibare inzet

Ebersdorf bei Coburg, 27 september 2021 +++

De Schumacher Packaging Groep, één van de grootste familiebedrijven op het gebied van verpakkingsoplossingen van golf- en massief karton, (www.schumacher-packaging.com), zet zijn bedrijfsjubilarissen in het zonnetje: in het kader van de traditionele jubileumvieringen op 24 september in Grub am Forst bedankte de directie de in totaal 98 dames en heren voor hun jarenlange loyaliteit en hun warme betrokkenheid. In het bijzonder werd dit jaar Uwe Kihm bedankt, zaakwaarnemer bij Schumacher Packaging en directeur van de fabriek Greven. Hij vierde zijn 45-jarig jubileum. "Zonder de onvermoeibare inzet en het onwankelbare enthousiasme van onze medewerkers zou ons bedrijf niet het succes kunnen hebben dat het heeft", aldus directeur Björn Schumacher. "En daarvoor willen we onze diepe dank uitspreken."

Vanaf de oprichting meer dan 70 jaar geleden is de verpakkingsfabrikant met hoofdkantoor in de plaats Ebersdorf gestaag en internationaal gegroeid. Vandaag de dag is Schumacher Packaging een van de grootste, door de eigenaar geleide bedrijven van de branche in Europa. "Iedereen binnen de onderneming mag trots zijn op deze ontwikkeling", stelt Björn Schumacher. "Dat we ondanks onze groei een familiebedrijf zijn gebleven met een unieke teamgeest, hebben we ook in 2021 weer duidelijk laten zien. Momenteel is een van de grootste uitdagingen de e-commerce-boom en de daarmee gepaard gaande stijging van de verpakkingsvraag, terwijl tegelijkertijd het aanbod aan grondstoffen krap is. Deze uitdaging gaan we niet in de laatste plaats vol goede moed aan dankzij onze buitengewone medewerkers." Daarom vindt de directie het erg belangrijk om de betrokkenheid van de medewerkers die jarenlang trouwe dienst hebben geleverd feestelijk in de spotlights te zetten. Om de bedrijfsjubilarissen te bedanken, vierde Schumacher Packaging op 24 september 2021 weer een feestje in de Goldene Rose in Grub am Forst.

45 jaar bij de Schumacher-familie horen – een buitengewoon jubileum

Het bedrijft bedankt in het bijzonder zaakwaarnemer Uwe Kihm, die in 2021 zijn 45-jarig jubileum viert. Hij heeft niet alleen een hechte band met het familiebedrijf, maar binnen het bedrijf heeft hij ook een aanzienlijke carrière achter de rug. In de jaren 70 rondde Uwe Kihm zijn opleiding voor industriële handel af. Hij was al na korte tijd als rechterhand van Norbert Hagers, directielid van de Schumacher Packaging Groep, verantwoordelijk voor de afdelingen IT en Sales. In deze rol deed hij zijn collega's steeds opnieuw versteld staan van zijn fantastische logische kwaliteiten waarmee hij zelfs gecompliceerde processen tot in het kleinste detail kon begrijpen, realiseren en optimaliseren. Eind jaren 90 werd hij verkoopleider voor de binnendienst. Vanwege zijn altijd uitstekende inzet en onmisbare pioniersgeest ontving Uwe Kihm in 2001 volmacht het bedrijf te vertegenwoordigen – een bewijs van de zeer goede vertrouwensrelatie. Vanaf 2014 geeft hij leiding aan de nieuw gebouwde fabriek in Greven. Zijn omvangrijke expertise en schat aan ervaring waren mede de reden waarom de fabriek zo snel met de productie kon beginnen. Uwe Kihm heeft er in aanzienlijke mate aan bijgedragen dat Greven momenteel wordt uitgebreid tot een van de grootste kartonfabrieken ter wereld.

Schumacher Packaging feliciteert
… met hun 40-jarig bedrijfsjubileum:

Settar Gökbulut en Udo Reuter, die zich al vier decennia lang op betrokken en betrouwbare wijze inzetten voor het familiebedrijf. Voor deze buitengewone loyaliteit wil Schumacher Packaging hen hartelijk bedanken.

… met hun 35-jarig bedrijfsjubileum:

Frank Bittruf, Jürgen Dominik, Uwe Gesslein, Detlef Hassel, Reiner Paul, Sebahattin Saglam en Silke Schmiechen.

… met hun 30-jarig bedrijfsjubileum:

Toni Albrecht, Jens Bauersachs, Rigo Bauersachs, Hendrik Benndorf, Uwe Bernscheider, Yvonne Bohlein, Thomas Dorst, Mona Fröber, Peggy Jahn, Jens Kahlert, Fatma Koc, Mike Kotschenreuther, Carmen Krug, Mario Neukirchner, Evi Moika, Rudi Schnetter, Nils Seifert, Frank Stefan en Petra Wöhner – allen werkzaam in de fabriek Ebersdorf – en Silke Cebulla en Thomas Gebhardt in de fabriek Sonneberg.

… met hun 25-jarig bedrijfsjubileum:

Thomas Bohlein, Claudia Eckstein, Silvio Frommhold, Steffen Glaser, Jens Hanisch, Stefan Janson, Renate Jaworski, Yvonne Rosenberger, Thomas Roth, Norbert Schindhelm, Korinna Spichal, Yilmaz Sümercan en Stefan Wagner.

… met hun 20-jarig bedrijfsjubileum:

Stefanie Aumüller, Thorsten Bebermeier, Jürgen Bittruf, Nikolaos Gontis, Rudolf Heinlein, Mike Liebscher, Andreas Lützkendorf, Denny Lützkendorf, Miroslaw Marcinkowski, Holger Matthes, Naser Mecini, Roland Möx, Christoph Rigol, Michael Sattler, Sabine Schmidt, Christine Salwender, Wieland Walther en Hartmut Werner, die werken in de Schumacher Packaging-fabriek Ebersdorf.

Bij de fabriek Sonneberg vieren eveneens hun 20-jarig jubileum: Jens Diller, Norman Drews, Ute Hager, Andreas Held, Michael Roth, Volker Schröpfer, Kai Schulze, Steffen Sperschneider, Mario Voigtland en Diana Werk. Ook hen bedanken we van harte.

… met hun 10-jarig bedrijfsjubileum:

Christian Baier, Mario Bauersfeld, Karin Biesenecker-Srock, Kevin Dober-Gerbert, Kristina Görlitz, Volker Höllein, Mario Keller, Murat Kirtay, Bernhard Kotschenreuther, Stefan May, Jonas Pauli, Anna Pechtold, Samantha Schittenhelm, Michael Weiss en Stefan Zapf, die de fabriek Ebersdorf van het familiebedrijf steunen met hun sterke betrokkenheid.

In de fabriek Sonneberg: Philipp Anemüller, Christopher Bockisch, Doreen Eichhorn, Tobias Heinlein, Andre Licht, Tommy Mäder, Ute Müller, Frauke Vortmann, Lisa Wölkerling, Oliver Wolff en Tommy Zitzmann. Schumacher Packaging feliciteert hen van harte.

Acht medewerkers van Schumacher Packaging gaan dit jaar genieten van hun pensioen. We wensen hun het allerbeste:

Na meer dan 40 jaar mogen Hartmut Wolf en Atif Yurdakul genieten van hun welverdiende pensioen. De directie bedankt hen hartelijk voor hun langdurige loyaliteit. Hetzelfde geldt voor Reinhard Hempfling en Wolfgang Schaller, die meer dan 30 jaar bij het bedrijf in dienst zijn geweest. Schumacher Packaging wenst verder het allerbeste aan Aziz Kourie, Rainer Munder, Manfred Schulz en Alfred Zettl, die ook allemaal met pensioen gaan.